შეფასება განმავითარებელი
კრიტერიუმი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
ჩართულობა, თანამშრომლობა
|
მოსწავლე ცდილობს მიიღოს მონაწილეობა ფიზიკურ აქტივობაში
ნაკლები ინტენსივობით, ითვისებს აუცილებელ სამოძრაო უნარ-ჩვევებს და თანამშრომლობს მოსწავლეებთან
|
აქტიურად მონაწილეობს, ცდილობს წარმოაჩინოს საკუთარი
ფიზიკური შესაძლებლობები, თანამშრომლობს მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან
|
მუდამ ჩართულია და აქტიურად თანამშრომლობს როგორც თანატოლებთან, ისე მასწავლებელთან. მრავალმხრივი
და სპორტული თვალსაზრისით ცდილობს, საკუთარი ფიზიკური შესაძლებლობების მაქსიმალურად
გამოყენებას, დაბრკოლებისას ეძებს გამოსავლის მოხერხებულ ვარიანტს.
|
ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი
|
ინდივიდუალურად ნაკლებად ცდილობს თავის გამოჩენას,
აკეთებს ვარჯიშებს სანახევროდ, მალე იქანცება. ბურთის გადაცემის და მიღებისას უშვებს
შეცდომებს, უჭირს გუნდური პრინციპის დაცვა
|
კარგად აქვს გააზრებული საკუთარი ფიზიკური შესაძლებლობები,
ვარჯიშობს კარგად, ახერხებს ბურთის გადაცემა მიღებას, თუმცა მცირე ხარვეზები. იცის
გუნდური თამაში მნიშვნელობა
|
ძალიან კარგად აქვს გათავისებული საკუთარი ფიზიკური
შესაძლებლობები, შეუძლია ძალების თანაბარი გადანაწილება, აქტივობის დროს სწორად ფლობს
ბურთის მიღება-გადაცემის ტექნიკის ყველა აუცილებელ სამოძრაო უნარ-ჩვევას, იცავს გუნდური
თამაშის პრინციპს
|
შეფასების მიზანი
: ინფორმაციის მოძიების უნარის შეფასება
მოსწავლე
|
შეფასების
|
კრიტერიუმები
|
|
|
|
ინფორმაციის
წყაროების მოძიება
|
მოძიებული
ინფორმაციის კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
|
მოძიებული
ინფორმაციის ორგანიზება
|
ქულათა
ჯამი
|
დისკუსია
1
|
წარმოადგენს ჯგუფის პოზიციას
|
1
|
2
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
1
|
3
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
1
|
4
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
5
|
მოყავს არგუმენტი საკუთარი აზრის გასამყარებლად
|
1
|
6
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
2
|
7
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
8
|
კორექტულია ოპონენტის(განსხვავებული აზრის) მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
|
მოძიებული ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის პრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1-2
|
No comments:
Post a Comment