შეფასების რუბრიკა


    შეფასება  განმავითარებელი

კრიტერიუმი
დამაკმაყოფილებელი
კარგი
ძალიან კარგი
ჩართულობა, თანამშრომლობა
მოსწავლე ცდილობს მიიღოს მონაწილეობა ფიზიკურ აქტივობაში ნაკლები ინტენსივობით, ითვისებს აუცილებელ სამოძრაო უნარ-ჩვევებს  და თანამშრომლობს მოსწავლეებთან
აქტიურად მონაწილეობს, ცდილობს წარმოაჩინოს საკუთარი ფიზიკური შესაძლებლობები, თანამშრომლობს მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან
მუდამ ჩართულია და აქტიურად თანამშრომლობს როგორც  თანატოლებთან, ისე მასწავლებელთან. მრავალმხრივი და სპორტული თვალსაზრისით ცდილობს, საკუთარი ფიზიკური შესაძლებლობების მაქსიმალურად გამოყენებას, დაბრკოლებისას ეძებს გამოსავლის მოხერხებულ ვარიანტს.
ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი
ინდივიდუალურად ნაკლებად ცდილობს თავის გამოჩენას, აკეთებს ვარჯიშებს სანახევროდ, მალე იქანცება. ბურთის გადაცემის და მიღებისას უშვებს შეცდომებს, უჭირს გუნდური პრინციპის დაცვა
კარგად აქვს გააზრებული საკუთარი ფიზიკური შესაძლებლობები, ვარჯიშობს კარგად, ახერხებს ბურთის გადაცემა მიღებას, თუმცა მცირე ხარვეზები. იცის გუნდური თამაში მნიშვნელობა
ძალიან კარგად აქვს გათავისებული საკუთარი ფიზიკური შესაძლებლობები, შეუძლია ძალების თანაბარი გადანაწილება, აქტივობის დროს სწორად ფლობს ბურთის მიღება-გადაცემის ტექნიკის ყველა აუცილებელ სამოძრაო უნარ-ჩვევას, იცავს გუნდური თამაშის პრინციპს

                                 


                   

შეფასების მიზანი :   ინფორმაციის მოძიების უნარის შეფასება


მოსწავლე
     შეფასების                                
კრიტერიუმები



ინფორმაციის წყაროების მოძიება
მოძიებული ინფორმაციის კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება
ქულათა ჯამი


დისკუსია


1
წარმოადგენს ჯგუფის პოზიციას
1
2
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
1
3
მსჯელობს არგუმენტირებულად
1
4
აკეთებს დასკვნას
1
5
მოყავს არგუმენტი საკუთარი აზრის გასამყარებლად
1
6
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
2
7
ფლობს აუდიტორიას
1
8
კორექტულია ოპონენტის(განსხვავებული აზრის) მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2



          პროექტის    შეფასების      რუბრიკა

1
მოძიებული ინფორმაციის  შესაბამისობა   თემასთან
1-2
2
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
1-2
3
პროექტის   პრეზენტაციო მხარე
1-2
4
პროექტის ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
1-2
5
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
1-2



No comments:

Post a Comment